young love

Jag känner att jag varit duktig med uppdateringen under lovet!
Har iallfall haft ett väldigt bra och händelserikt lov!
var ju på bodaborg med fanny dara och max och shit så mycket blåmärken jag fick på bara några timmar! haha 
Jag och mina tjejer har varit på roadtrip i sunne, sovit i fannys stuga, lagat mat och spelat en massa spel!
Jag har slingat håret, köpt en ny fin tröja och spenderat massa tid med min pojkvän!
träffade Anneli igår också ^^
 
Imorgon är det redan söndag, och på måndag måste man lägga sig tidigt för att skolan börjar på tisdag. 
Känns då inte så bra va. 
 
Lov snart igen som tur är.
 
 
Kommentarer

Kommentera här så får du en kaka:

Har du ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din fräsiga blogg här:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!