Im lovesick somewhere tonigt!

Fy så go helg,levt stockholms livet i tre dagar. Inget jag skulle vilja göra varje dag.
Såg Tony Irving, och vi fick allt ett leende och en lirten flört tillbaks, jag mamma och malin. 
Ätit massa gottit och shoppat lite.
 Det absolut bästa var ju Gavin i Söndags, Fy så underbart det var!
Går inte ens att beskriva. Magiskt!
Sedan på måndagen stannade jag och Fanny kvar en extra dag,vi sjukanmälde oss så busiga som vi är, sprang runt på företagsmässa i pyjamas, badade bubbelpool och fick en hel del motion på stan. 
Helt underbart har jag haft det!
Saknade min pojk såklart, men honom får jag se imorgon på bussen, och på fredag. 
Då ska det mysas!
 
 
Kommentarer

Kommentera här så får du en kaka:

Har du ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din fräsiga blogg här:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!