Stay positive.

tänkte faktiskt blogga häromdagen, men då ville inte nätet sammarbeta.
inte hänt så mycket denna veckan ändå, bara en massa plugg egentligen.
Hoppats på att svenska provet gick bra, och gjort way för mycket matte dom senaste dagarna.
 
Nu denna morgonen har jag sagt hejdå till min pojk som jag inte kommer träffa i helgen, dumma han som ska till London :p, sen har jag försökt få igång min lilla ipod som heller inte vill sammarbeta.
 
Naj, snart blir det pannkakstävling och sedan ska jag klara av dessa två dagar. Sen är det lov. 
ååh underbara lov.
yäp, körde på kjoooooool en dag.
Kommentarer

Kommentera här så får du en kaka:

Har du ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din fräsiga blogg här:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!