Massa snusk!

Gissa vad, jag är sjuk, igen
Var på sjukhuset igår, och tro mig när jag säger att de är de värsta jag varit med om i hela mitt liv!
Har tydligen fått något som heter halsböld, typ massa var och äckligt som hamnar bakom halsmandeln.
Kan även vara farligt.
Iallafall, så jag satt där i stolen och så kom en läkare och bara körde upp käfta på mig, kunde inte gapa så bara de gjorde ont. Sedan sprejjade han in massa bedövning i halsen på mig för att sedan köra in en fet spruta med 1dm lång nål där för att suga ut varet. Har aldrig haft så mycket panik som jag hade då. Forsa blod och var i helt chock. 
---
Idag känns det iallafall lite bättre, har lite lättare att svälja. Men har fortfarande svårt med att gapa och prata.
Men fått en ny och starkare medicin så nu måste jag ta mig fasen bli frisk!
Kommentarer

Kommentera här så får du en kaka:

Har du ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din fräsiga blogg här:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!