I belive in unicorns

Är det bara jag som älskar att sitta ute, vart som helst, för sig själv. Med ingenting runt om en som stör och bara ha musik i öronen och glömma världen. 
antagligen bara jag
------
Haft en bra dag iallafall, slutade en och en halvtimme tidigare, så jag och fanny köpte glass och satte oss på en uteservering. Senare kom även Daniel maja hana och josse och vi satt ute i solen i någon timma. 
Lövly
Nu ska jag strax äta och pumpa cykeln, sen åker jag och fanny hem till fader där vi ska sova. 
Snäll som läraren är låter han oss börja 07.30
 
Kommentarer

Kommentera här så får du en kaka:

Har du ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din fräsiga blogg här:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!