MITT 2012

invigde år 2012 med bra folk!
 
umgicks med fina vänner
fick min kigurumi
Hittade kärleken
åkte till sållaren med dåvarande klassen
Det blev en perdect kväll med niornas bal
Skolavslutning, slut på 9c
var på putte i parken
skaffade mig gröna fina skor
hängde på landet
tog även en tur till skåne med familjen och pojkvännen
åkte även till danmark 
sommarjobbade
fick ett fotojobb
började ny skola och ny klass
gick på SHM konsert
blev julafton
som gick vidare till nyår
Haft det bästa året någonsin
hoppas på ett ännu bättre år nu!
Kommentarer
Anna / 2013-01-01 @ 21:40:48

Vilken underbar summering Annie! Jag önskar att 2013 blir lika magiskt som 2012. Gott Nytt År!



Kommentera här så får du en kaka:

Har du ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din fräsiga blogg här:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!