what ya gonna do

Helgen blev verkligen inte som den var planerad!
I fredags så fick jag nyheten att konserten jag egentligen skulle på igår blev inställd!
broked my heart
På kvällen gick jag till daniel men gick hem tidigt på morgonen ändå för vi tänkte åka upp till sthlm i vilket fall som helst, men slutade med att jag mamma vickan och pia tog en tur upp till örebro över dagen istället.
Jag mådde piss!
Och nu, hela hela helgen har jag varit dödssjuk (om jag får överdria lite) 
Ska strax in till doktorn så får dom titta osvosvosvosv bläää
ingen skola för mig imorgon (Y)
Kommentarer

Kommentera här så får du en kaka:

Har du ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din fräsiga blogg här:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!