SKÅNE TRIP

okey
Im home and ready for some update!
----------------------------------------------------------------------------
Vi bestämde på måndag att vi ville ner till varmare väder, så skulle det vara jätte varmt i skåne ( vilket det var ) så vi beslöt oss för att åka dit. Mamma Nicke Adde Malin Jag och Daniel.
vi åkte på tisdagen och kom fram vid elva på kvällen någon gång sådär. 
*
onsdagen så vare så jätte varmt så vi tog en dag på stranden bara
Vit strand, fint hav, fin sandbotten, glass, strandpromenad med pojkvännen 
kan inte bli så mycket bättre 
sen på kvällen gjorde vi goooood mat.
grillat 
Blev även som en liten grej för mig och daniel att vi spelade ps3 jämt innan vi somnade!
hahah. det gjorde vi varje dag 
*
i Torsdags så åkte vi in till Danmark!
resturang och tivoli stod på listan. 
Riktigt kul faktiskt!
Vann feta glasögon!
ihhihhih
så var där hela dagen. Åkte karuseller, käkade och satt på tåg.
*
Igår så tog jag och Daniel sovmorgon. Medans de andra åkte in till helsinborg sov vi och spelade.
treivligt 
Sen runt sju tiden så kom kusinen hem så då tog vi tåget tillsammans med han in till helsingborg. Där vi mötte upp ed andra en kort stund. 
Var helsingborgsfestivalen
riktigt mysigt 
daniel vann en frän rosa hatt till mig ( tröstpris ), som matchar mina glasögon!
Sen satte vi oss på en mur ut mot havet och hade det mysigt innan vi tog bilen hem igen
*
Idag har vi bara suttit i bilen!
Tog en snabb tripp till kungsbacka för att kika lite!
Nu ska jag ta kvällsmackor och kolla film med mor. 
G O D N A T T 
 
Kommentarer

Kommentera här så får du en kaka:

Har du ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din fräsiga blogg här:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!