In the first place

det kändes som om jag gjorde ett inlägg imorse
men det hade jag inte gjort märkte jag!
*
Kom nyss hem!
Tog en liten runda på stan tsm med Fanny!
Att hitta present till pojkvännen är ju inte det lättaste kan jag säga!
så istället satte vi oss på något pizza place och käkade underbaraste pizzan
nomnom
Hon ville ha med mig till sunne också!
Så har precis blivit klar med snabb packningen!
snart kommer den andra nilsson familjen och hämtar mig så bär det av!
Tror det var någon grillparty/kul sak haha
fråga inte 
*
Ska försöka med något mobil inlägg!
Kommentarer

Kommentera här så får du en kaka:

Har du ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din fräsiga blogg här:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!