I know all your secrets

Sista dagen i PIP blev riktigt bra!
Timbaktu, svenska björnstammen
(Y)
Träffade även Anneli, Louise och Hoffman. Var ute en stund sen gick vi hem till Anneli. Sov där
Idag har jag latat mig med anneli, ätit gott och kollat film.
treivligt
------------
Nu är det slut på latheten, blir att börja jobba imorgon igen. 
blöö
de e kaos
men sista veckan, så riktigt gott
Ska se till att umgås så mycket som möjligt med Anneli som åker till kroatien i en månad på söndag!
Samma söndag åker min pojk till gothia. 
kommer inte se han på en vecka 
:/<3
Nu ska jag redigera lite bilder sen ska jag nog sova. sjuuuuukt trött!
Kommentarer

Kommentera här så får du en kaka:

Har du ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din fräsiga blogg här:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!