Bilder från igår

Varsågod för alla fina inägg jag gjort de senaste dagarna!
se ironin
------------------------------------------
Inte haft tid!
minns inte riktigt vad jag har gjort.. men igår började iallafall PIP ( putte i parken ). 
Så nu har jag ett sånt där fint festival armband runt handleden
goett 
Även fått en fin röd mage nu!
låg ute en liten stund i morse. 
Nu kan jag knappt röra mig, hej det gör ont, och hej den är röd, och hej jag har fått en fin linje nu.
Ska snart fixa oss lite smått sådär. Sen ska vi iväg till PIP igen!
woop woop för fyra dagars pass
 
Kommentarer

Kommentera här så får du en kaka:

Har du ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din fräsiga blogg här:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!