NO LIFER

1. Hur gammal är du om fem år? 21 o.o'
2. Vem var den sista du träffade? mami ^^ 
3. Hur lång är du? 1,70-72 kanske 
4. Vilken var den senaste film du sett? errhhmm batman på bio! :D
5. Vem ringde du senast? Dannedansk <3
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? okej, pusspuss älskar dig ;* ;* 
7. Vad är dagens planer? hämta paket, äta med släktingar
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Olika, oftast sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda sedan jag var 4 ungefär!
10. När såg du senast din mamma? Ser henne just nu! ;)

11. Vilken ögonfärg har du? Blåa.
12. När vaknade du idag? 12.33
13. Har du någon gång hittat en katt? Yes i have! :/
14. Vilken är din favoritplats? Ojj, någonstans mitt ute ingenstans
15. Vilken plats föredrar du minst? Hmmm, vet inte…
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? På jobbet eller i min lägenhet ;)
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker, är och kommer alltid att vara! Annars var/är jag ganska tuff 8)
18. Vem fick dig att skratta senast? Min pojk :)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? visst
20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? oftast t-shirt ibland inte 
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3
23. Hur många landskap har du bott i? Bara ett – Värmland
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Aldrig varit på fyllan.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor 
26. Är du social? Ibland då jävlar!
27. Vilken är din favoritglass? Magnum mandel
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? En? Skaffa egen lägenhet (a'
Och boka ett antal resor!
29. Tycker du om kinamat? Ooooh det är så himlans gott *.*
30. Tycker du om kaffe? Nope.

31. Vad dricker du till frukost? Juice eller oboy
32. Sover du på någon särskild sida? Sover lite hursomhelst, ibland som pippi
33. Kan du spela poker? Tro det eller ej, men jag är KUNG på poker!
34. Tycker du om att mysa? Skämtar du?!
35. Är du en beroendemänniska? I dunno
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Inte vad jag vet.
37. Vill du ha barn? ja
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, och lite tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Svårt val, beror på humör!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder eller onödiga saker <,<
42. Äger du dyra smycken? Några 
43. Har du någon gång testat narkotika? Aldrig.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En godis med lakrits pulver 
45. Vem är den roligaste människan du känner? Woaw, svårt! alla jag umgås med är himlans roliga ;'D
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett på magen som jag fick när jag dök en gång
47. Vad har du för ringsignal? vettefan, orkar inte byta, bryr mig inte :)
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Yes i have!
49. Flirtar du mycket? Det kan jag inte påstå.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? klassresan på sållaren!

51. Kan du byta olja på bilen? Nej, har ingen bil heller.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Hungerspelen 
54. Läser du dagstidningen? ehee...nä
55. Prenumererar du på någon veckotidning? näpp
56. Dansar du i bilen? När jag är på riktigt bra humör!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix Fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? fördröja tiden kladd
59. När var du i kyrkan senast? Long time ago.

Kommentarer

Kommentera här så får du en kaka:

Har du ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din fräsiga blogg här:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!