HEJ JAG VILL BLI EN STOLLE!

Hej jag heter som sagt var annie nilsson och har precis börjat röka! Funderar också på att bli emo? vad tycker ni? skriv en kommentar!

Lite fakta om mig själv:
• Jag älskar att bli smekt på benet men HATAR när någon slutar mitt i allting! POOP ON THAT! :(
• Just nu suger mitt liv.... :( VILL NI VETA VARFÖR?!??! För att jag känner en kille som är helt UNDERBAR ! ♥ men vet ni vad han gör ???? HAN TEASAR MIG !!! Han gör så att jag bara vill greppa tag om hans röv och daska tills min hand är helt bortdomnad! :(
• JAG ÄLSKAR EMO KILLAR !

Nu vet ni lite om mig! :D im out peace "

Kommentarer

Kommentera här så får du en kaka:

Har du ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din fräsiga blogg här:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!