That moment.

Min helg har varit underbar!
I fredags kom ju tjejorna hit, vi käkade pizza och hade det jävlig kul! Slutade med några myggbett, men det är ju sånt som ingår. Träffade min pojk en liten stund efter jag följt maja hem, innan jag åkte hem och sov. 
 
I går hade jag och mamma en hel dag med shopping! Jag hittade några saker iallafall, och go lunch blev det! 
På kvällen åkte vi iväg till Patric och fikade lite granna, glass och jordgubbar. Hämtade anneli sen, och så åkte vi och handlade. Jag och anneli vi satsar på beachbody 2013 vi, så fick bli chips och dipp, choklad och nappar
Kvällen slutade med att Jag, Anneli, Mamma och Daniel satt i soffan och kollade på warm bodies. 
Sen somnade jag gott brevid pojkvännen. 
 
Imorse degade vi framför tvn och skrattade åt minions.. 
Åkte sen iväg på kalas där de bjöds på gofika, och nu hela kvällen har jag och mamma rensat lite kläder. Nu ska jag gå över och rensa datorn! Måste ha plats för nya bilder, hihi ^^
 
Blev ett långt, och ganska meningslöst, inlägg detta. 
Hej då!
Kommentarer

Kommentera här så får du en kaka:

Har du ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din fräsiga blogg här:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!