Hello November

Idag är det sex månader sedan vi blev tillsammans, ett år sedan vi började ta upp kontakten.
Det är det bästa jag har gjort någonsin. Skulle inte klara mig utan dig vid min sida. 
Som du sa " sex månader är inte ens mycket av det som vi ska tillbringa tillsammans, bara en ynka bråkdel".
så sant
På något sätt fick jag dig att bli min. Bara min, och jag kommer hålla fast vid dig. No matter what 
det är du och jag mot världen.
Älskar dig så sjuk mycket, de går inte på något sätt att förklara det, Inte genom bilder, inte genom texter.
men du vet om det, jag vet om det. Alla vet om det
Då nu och föralltid <3
 
Kommentarer

Kommentera här så får du en kaka:

Har du ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din fräsiga blogg här:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!