Vart jag mig i världen vänder

Min valborg var lövly!
Daniel, ille, hampus, Julia och felly kom till mig vid halv 8 gick sedan och mötte upp fanny maja hana och josse.
Min fina kusin från skåna var med och lekte med oss också :)
Blev väl inte riktigt som tänkt ibörjan menenenenen... haha inget jag tänker dra upp in da blogg jao 8D
Efter vi hade vart och kollat brasa åkte vi hem och grillade korv och marsmallows!
Kom massa andra folk också, hade riktigt roligt!
Runt 1 kanske så drog jag fanny felly sanna robert och daniel hem till fanny där vi skulle sova!
Blev inte så mycket sömn för min del doc!
2 timmar!
WOOHOOOOOOO!
De andra fick nog lite små damp på mig och daniel tror jag för att vi låg och skrattade och var jätte busiga!
Lyckades sova 1 timma här hemma, men thats it!
Så är lite smått död sådär. Men jag överlever cuz im a ninja!
Bilder från igår kommer nog upp senare, för min kära vän Fanny har dom!

Kommentarer

Kommentera här så får du en kaka:

Har du ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din fräsiga blogg här:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!