V FOR VANDETTA

Igår hade jag kul!
På kvällen drog jag Fanny och Maja till klaravik, skrattade och sånna härligheter!
Träffade även daniel, kollade avengers och somnade
Imorse skulle jag upp tidigt. Så nu har jag suttit på loppis i ett antal timmar, så liter pengar har jag fått iallafall!
OOOoohh vet ni!
min plånbok är borta, gone, försvunnen 
där hade jag alla viktiga saker 
)=
*
måste köra en fanny 
 
Kvällens dampskrattande citat:
- "Men mamma jag orkar inte, jag håller i en pizza!"
 
- "När Glenn och jag håller på får jag aldrig bestämma."
  "Vadå får du aldrig vara med?"
 
- "Pappa kines, pappa japan, stackars lilla pappibarn."
  "Men vadå den var ju rolig ju?"
 
- "Josefin Framstjärt."
Kommentarer

Kommentera här så får du en kaka:

Har du ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din fräsiga blogg här:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!