When we say goodbye

Värd skoldag osv? Svar nej!
Men har haft det kuuuuult ändå!! :D
Kollade film, dumma mej. JA DEN ÄR BRA!! mycket skratt :)
Sen hade vi en lååååååång rast så jag felly daniel och simon stack iväg till bergvik, var till och med så duktiga så vi gick dit och tbx!
Käkade Mc och hade det kul t!
När vi kom tillbaks stod alla och städa såååeee jag sandra och daniel sprang iväg och hade det kult! Glömde bort tiden med, så när vi kom upp igen så vare helt tomt. hahah!
Nu sitter jag här, väntar på att morsan ska komma hem. Kanske åker iväg och fotar en stund eller något innan jag drar i väg på Soarén!
:D

Kommentarer

Kommentera här så får du en kaka:

Har du ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din fräsiga blogg här:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!