You cant stop this feeling

Puuh, vilken lång dag!
Skolan började halv nio, och jag stannade kvar ända till tjugo i fem.
Träffade maja en kortis för en glass innan mamma hämtade upp mig också!
Nu har jag precis kommit innanför dörren nästan, tog en lång promenad till mormor och hem. Hela sju kilometer!
 
Imorgon börjar jag sent med en redovisning och slutar vid fyra. 
Då blir det hem för att byta om och sedan ska jag inviga cykeln för detta året!
Cykla bort till kmti med majsen för ett pass. 
Efter de snabbt hem för att duscha och sedan direkt hem till Fanny för att kolla pll!
spännande
 
Kommentarer

Kommentera här så får du en kaka:

Har du ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din fräsiga blogg här:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!