I en evighet levde jag som om du inte fanns.

Im home!
Har varit så himla skönt att spendera några dagar ute i stugan tillsammans med mamma,nicke och pojkvännen! 
Tog mitt första dopp här i sverige också!
 
Jag och daniel åkte hem i fredags, och då sprang jag över till fanny där det bjöds på bananpannkaka med nutella och vit smältchoklad. Kan inte bli så mycket bättre.
 
Igår sa jag hejdå till Anneli, som lämnar mig och åker till kroatien resten utav sommarlovet. 
Fast snart börjar hon på samma skola som mig, underbart!
Så efter det åkte jag hem till pojken, käkade och tittade film. Tills jag började må kass. Så han följde med mig hem. Bara låg ner och inte gjorde någonting. Tills vi somnade.
 
Nu ska jag äta lite soppa, får fixa min egen nu när jag är ensam hemma. 
 

Här bestämde jag mig för att byta byxor i venedig
 
Kommentarer

Kommentera här så får du en kaka:

Har du ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din fräsiga blogg här:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!