Mess me up so good until I'm begging for more

Bästa helgen på länge måste jag säga!
varit för upptagen för att uppdatera, ehe
I fredags var jag och mina älskade fina vänner på o'learys för att fira hana och josse!
Käka massa gott och blev bästa vänner med pianisten som spelade och sjöng där. Kärlek
Senare på kvällen åkte jag hem till prisen, 9 månader tillsammans <3
lördag var vi uppe tidigt, åkte till skutberget och umgicks med pojken, familj och vänner!
Lekte bambi på hal is och grillade!
Åkte sedan iväg på hockey med far! 
På kvällen kom pojken hem te mig och det blev massa mys framför melodifestivalen!
kan inte bli så mycket bättre än såhär, är så himla lycklig.
Nu har han gått hem och om några timmar kommer släkten hit för att fira nicke som fyller år!
fått en himla massa paket också! 
men mer är påväg så tänkte att jag visar allt samtidigt!
Kommentarer
Anna / 2013-02-03 @ 18:53:00

Låter som en helt perfekt helg faktiskt. :)
Kramar i massor!



Kommentera här så får du en kaka:

Har du ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din fräsiga blogg här:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!