gästbloggaren gör sitt första inlägg

jag som bloggar nu heter martina och jag är annies fina klasskamrat, fast jag är inte så fin. ganska ful enligt mig. men iaf jag bloggar för att sekspade bloggar så dåligt, och jag vill i detta inlägg bara säga att annie är verkligen en underbar person. en person jag hoppas på att få lära känna rikigt bra. har inte känt henne länge, men hon vet redan mycket om mig. och jag känner att jag kan lita på henne. du är så fiiiiiiiiin, älskar dina kläder, så lånar nått där va ? haha, och sen måste jag bara säga at du suger på att blogga. och du är ett pucko ibland, men du äger ändå. 

ja nu eftersom jag är så snäll och bloggar åt henne så kan ju ni checka min blogg med ? :D 
www.martinasphoto.blogg.se 

kram på dig min fina vän. litar på dig till tusen. du är bäst. 
denna bild passar in på dig !!
 

// MARTINI
Kommentarer

Kommentera här så får du en kaka:

Har du ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din fräsiga blogg här:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!