Let's do it again

Shit vilken bra dag!!
Bästaste jobbardagen än så länge.
Anneli stod med mig, trotts att det var blåsigt och svin kallt
vi delade på en rosa filt, drack varm oboy, snackade om julgubbar och dampade oss.
AHAHAHAH
Firade morfar några timmar sådär, tårta och god mat oscocoosvovsoovovs 
jag matade fåglar
Kom in för en liten stund sen, min kväll har vart awesome!
Hängt (som de tuffa barnen säger) med fanny daniel och hampus vid någon brygga!
Lodade oss även på max. 
skrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskratt
skrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskratt
skrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskratt
Nu ska jag kolla film sen sova.
G O T  T 
.
Kommentarer

Kommentera här så får du en kaka:

Har du ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din fräsiga blogg här:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!