And we watched the sun go down.

Jag har haft ett kanonisch bra dygn!
^^
Jag och anneli åkte till MAXI köpte en jävla massa gotti!
Sen stack vi till xnäs, satte oss på ett tag och hade det gott. Doppade jordgubbar i nutella bla ;)
Sen satte vi oss på fotbollsplanen, rullade runt och knasade oss. 
Skulle träffa min pojk med, så hittade vi en vattenspridare på vägen så där sprang vi igenom!
hittade han inte, så cykla tbx och sprang igenom igen, tre gånger tror jag vi åkte tillbaka!
hahahaha
Vid tolv mötte vi han, så va vi med han lite oscoovsovovovsoso.
Drog hem till Anneli sen, och självklart ska jag somna och tydligen prata i sömnen!
HAHAHAHAHA 
:D
Nu sitter jag hemma.. i mitt rum...
ska strax åka iväg tillsammans med mooooor, vi ska ut och gå några timmar skulle jag tro
GÅETT 
^^
i like up side down :')
Kommentarer

Kommentera här så får du en kaka:

Har du ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din fräsiga blogg här:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!