Little lion man

Jag hade tänkt göra mobil inlägg!!
Men så spärras min mobil
dammit 
*
Haft ett bra dygn i sunne iallafall! 
När vi kom upp dit igår var vi på någon nävgröt träff typ eller nått liknande
HAHAH 
sen när vi kom "hem" så la jag och fanny oss i husvagnen och kollade film. Sen somnade vi!
Idag har vart inne i "stan" i sunne, kollat i lite butiker och käkat glass!
när vi kom tillbaks till huset hade hennes mormor gjort go mat och pannacotta till efterrätt!
MUMS
-------------------------
nu sitter jag i mitt rum som består av 1000 grader!
ska ta med en kall snabb dusch, sen fixa mig lite sen åker jag iväg tillsammans med pappa till farmor och farfar där min faster och mina kusiner väntar!
länge sen jag träffade dom. så det blir mysigt!
:)
Kommentarer

Kommentera här så får du en kaka:

Har du ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din fräsiga blogg här:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!