HOME SWEET HOME

jag visste att appen inte funkade!
Men DAMN sån bra dag jag har haft
Ullared var kul, lite små kaos sådär när folk vägrade att flytta på sig! 
oooh åt kina mat också 
nonmonmmon
så har jag skaffat mig underbaraste skorna 
im soooo inlove 
fick med mig lite saker hem faktiskt, inte bara från ullared utan från olika butiker!
Åkte faktiskt in till stan i göteborg rint sju tiden och när kl blev åtta så fick jag träffa älskling!
även om det bara var en halv timma 
WHO CARES
han kommer hem snart
wehååå ^^ 
-----------------------------------------------
Vet ni vad!
min kamera har ju varit kaputt ett bra tag nu!
men imorgon har jag och far bestämt oss för att fixa den!
SÅ 
kommer antagligen upp bilder imorgon på det jag handlade 
alltid kul att veta 
;)
*
Nu ska jag sova tror jag
eller kolla film eller något
slappit sådär
ni får nöja er med en ful badrums bild!
men det var iallafall dagens outfit 
:D
 
Kommentarer

Kommentera här så får du en kaka:

Har du ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din fräsiga blogg här:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!