what a wounderful place

Vilken undarbar toppen kväll det vart!
Direkt jag landade hemma hos mor så ställde jag mig och gjorde snickerskakor för första gången 
heeeeeelt lövly!
Sen gick jag ut en stund, träffade min älskling och sa grattis till honom!
Sen var han tvungen att traska hem, så jag messade hit fanny och hana!
suttut i min säng och bara ätit och snackat!
Nu kom jag nästan precis in!
var ute och gick med fanny i några timmar
fick ont i magen av alla skrattanfall!
trevlig kompis det där!
nu ska jag snart gå in till mamma och sova. 
eftersom platsen brevid henne är tom ikväll
mysigt 
^^
Kommentarer
Candie / 2012-08-06 @ 11:56:15

sv: Det gäller att veta lite vad man är ute efter och vad det heter, då går det jättelätt. Vet inte om det är något speciellt jag brukar söka på utan det beror helt enkelt på vad jag letar efter. Och när man sökt på någonting kommer Ebay upp med liknande förslag under sökrutan som man kan kolla in också :)


Candie / 2012-08-06 @ 13:09:57

sv: Åh förlåt men vet inte vad du menar med luffare tröjor riktigt :(



Kommentera här så får du en kaka:

Har du ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din fräsiga blogg här:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!