You found me

Då kör jag på blogg.se igen!
fråga inte varför jag byter hemsida hela tiden menneeeeeeeee ehe :3
bloggade på nattstad.se innan (.. just saying.. )
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Igår var jag josse maja fanny danne och robert hemma hos fanny och hade det mysigt!
Började kolla på the uninvited men självklart tvingar maja oss att stänga av efter halva, så satte på filmen super sugen istället. Men den var mega bra! Mycket skratt ^^
Jag somnade hemma hos fanny med..
Idag tänkte jag bara ta det chillpill, dega, ta en skön dusch och förbereda mig framför den kommande veckan.
Kanske kolla någon film eller så, som man ska göra på en söndag!
Kommentarer

Kommentera här så får du en kaka:

Har du ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din fräsiga blogg här:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!