Knock you down

Kan börja med att säga att det inte var jag som skrev det fina inlägget under!
Nämligen min fina vän daniel som gjorde det!
Nej tänker inte bli någon jävla emo smoker, det andra hade han väl ganska rätt i.
HAHAHAHA!!!
-------------------------------------------------------------------
Fin skol dag^^)
efter skolan åkte jag in till stan med mina fina vänner Fanny Maja och Felicia, käkade och hade det bra.
Gick sedan till brorsans jobb, jag somnade.
Så alla som gick förbi mitt i city såg antagligen mig sova, EHHEHEHE
Har bara tagit det chilli pilligt sen jag kom hem, degat i soffan och halv sovigt lite sådär!
Tänkte snart lägga mig faktiskt, tagga inför den skrifliga delen, Np i engelska!
kommer nog gå bra!
:D

Kommentarer

Kommentera här så får du en kaka:

Har du ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din fräsiga blogg här:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!